Neem contact met ons op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Bel ons op +32 (0)479 82 90 66 (Johan de Keulenaer) of laat hier een bericht achter:

Neem contact met me op via:

Uw vraag:

Bericht kon niet verstuurd worden

Er is een server fout opgetreden

Foutmelding in het formulier

Please resolve the following issues:
  • Naam ontbreekt
  • Email ontbreekt
  • Email has wrong format.
  • Telefoon ontbreekt
  • Bericht ontbreekt
  • Email/telefoonnummer ontbreekt
  • Vul de Recaptha in om te bewijzen dat u geen webbot bent
Sluiten

Wunderman - Amsterdam

GROLSCH
Global

Hun wereldwijde online bureau

  1. DE UITDAGING

    Wereldwijd is Wunderman het online bureau van biermerk Grolsch. Vanuit Amsterdam lanceren we inspirerende (film)content, social media campagnes en platforms.

    Hoe vertel je het Grolsch verhaal ('Unconventional by Tradition') aan urban jonge mannelijke bierdrinkers?

  2. HET IDEE

    We vroegen jonge regisseurs buitengewone verhalen vast te leggen over buitengewone mensen. Zo gaat de eerste film (In Search of the Unicorn) over Colin Vlaar die langs vele omwegen uiteindelijk zijn passie vindt: een skate café in Amsterdam. Een buitengewone social media strategie zorgde ervoor dat de film (inclusief behind-the-scene fragmenten) viral ging vliegen.

  3. De resultaten

    Film werd massaal geliked en gedeeld op social media

    1. Veel nieuwe vrienden en fans op Facebook en Instagram
    2. Urban jongemannen voelen zich meer verbonden met het merk Grolsch

ZIE OOK ONZE ANDERE CASES